Tres Cantos - Mazanares el Real

Spanje, Manzanares el Real

Redelijk vroeg wakker. Zelfs in de Hostal lopen ze in de gang al rond in alle vroegte. Dus ook best vroeg naar de eetzaal. Ik was via de faceboekgroep Camino de Madrid al uitgenodigd in Manzanares om bij Ray en Rosa te komen overnachten, een pelgrimsstal ook. Ze hebben een blokhut in de tuin dus dat heb ik gedaan. Kreeg ik nog een berichtje van hen dat er in mijn hostal nog een pelgrim zat die bij hen ging overnachten. Esmi uit Australië. Haar ontmoet bij het ontbijt en we zijn gezamenlijk op pad gegaan. Een mooi pad, zeer afwisselend. Half bewolkt, beetje wind en de sneeuwtoppen komen dichterbij. Halverwege de dag in Colemnar Viejo de mooie kerk nog even bezocht. Uiteindelijk door Rosa in Manzanares centrum opgehaald en met de auto naar hun albergue in de buitenwijk gebracht. Mooie blokhut, gezellig avondeten met hen en Esmi. Daarna heerlijk slapen en morgen weer op pad. 38.458 stapjes, 29,2 km.

Ziet er idd verleidelijk uit. Leuk verslag met veel foto’s.

Rob Grashoff 2018-10-30 17:26:59

Mooie foto's en goed weer gelukkig. Schitterend landschap!