Rondje Ossiachersee

Oostenrijk, Bodensdorf

Met zn 4en een rondje Ossiachersee met de fiets , net voor de middag stappen we op de fiets en rijden we de route om het meer, er zitten best wat klimmetjes in, maar des te lekker zijn de afdalingen.

Onderweg stoppen we voor een rodelbaan, waar de jongens vanaf rodelen en wij samen een ijsje eten.

Jens en Vince gaan ook nog met de mountainbike, die we bij het gasthof gehuurd hebben, van een downhill parcour.

Bij Ossiach duiken de jongens het meer in ter verkoeling en wij lopen langs de kraampjes van de handwerken.

Dan gaan de laatste kilometers in, we stoppen nog een paar keer, 2x bij een uitkijkpunt en bij het nemen van een verkeerde afslag komen we op een open stukje meer uit. waar de jongens ook het water weer even ingaan .

Totaal 31 kilometer gefietst.

Net voor het eten gaan Vince, Jens en Edwin nog even tafeltennissen op een nabij gelegen camping.

Na deze sportieve uitspattingen, wordt er pizza gehaald.

Vince en Edwin spelen nog een keer jeu de boule.

En dan is de dag alweer om, de zon is weg en de maan is tevoorschijn gekomen .

Tijd voor een verfrissende douche.

Jullie zien er allemaal goed uit! Lekker bruin geworden en uitgerust. Superleuk dat Vince mee is voor Jens. Die 2 zijn wel aan elkaar gewaagd. Heerlijk weer erbij! Wat wil je nog meer? Geniet nog maar lekker samen!