Fietstocht en wandeling

Duitsland, Braubach

Vannacht heeft het weer aardig geregend, vanochtend was het al weer opgeklaard en hadden wij een blauwe lucht met hier en daar een wolk.

De bestelde broodjes lagen al op tafel en op de broodzak stond een mooie tekening en een aardig bericht.

Na het ontbijt gaan Jens en ik steentjes keilen (over het water zeilen), Edwin en Bjorn wassen in super tempo af.

Daarna stappen Edwin en ik op de fiets en rijden langs het water via Lahnstein naar een gedeelte in Koblenz. Als wij terug zijn staat er 30km op de teller.

Jens en Edwin koelen 's middags nog even af in het water, Bjorn heeft de smaak van het lezen weer te pakken.

Eind van de middag lopen we met zn vieren even het dorpje in. Vandaag is het donderdag, blijkbaar een rustdag, dus eten bij Goldenen Schlűssel zit er niet in. Dan maar de BBQ aan.

een hele andere omgeving maar niet minder mooi! Heerlijk relaxt allemaal, een top vakantie zou ik zeggen.😊

Gerrie 2020-08-20 21:02:46

Opnieuw weer prachtige foto’s en het mooie is dat we vaak precies weten waar de foto’s gemaakt zijn . Braubach is één van onze favoriete camperplaatsen.