Naar de kust

Italië, Diano Marina

De wekker gezet om half 8, maar helaas niets gehoord. 8:10 schrikken we wakker. Gert & Hester zijn al weg, wij zwaaien digitaal.

Uiteindelijk vertrekken wij 9:00 naar de kust. Wij hebben iets gezien bij Cervo,
257km verderop. Dit is Ligurië.

Tol €1,=+ €24,60

13:00 De 1e camping Lino overgelopen en zeer netjes maar moeten er 6 dagen blijven. We rijden even verder het straatje door, camping Miramare, daar is net de siësta tijd ingegaan en tot 15:00 wachten hebben wij geen zin in.

Wij rijden door en komen uit in Diano Marina. Wij zien camping Angelo di Sogno aan het strand, Edwin loopt er naartoe en er blijkt plaats voor ons te zijn.

Het is een super smal en redelijk stijl pad, maar deze coureur flikt het gewoon. We hebben voor een paar dagen een plek pal aan de zee, eerste rang. Voor nu fantastisch.

Luifel uitgedraaid, stoelen en tafel uitgeklapt, koud drankje drinken, watermeloen & meringue uit Arona. Heerlijke combi !

Ohh de jongens zien ook pluspunten Wi-Fi, welke ook nog beschikbaar is, zij het bij de receptie op z'n best😆

Wow...... gaaf! Handboek je schoonvader al een mooie foto van “aan zee” gezien, want die hebben gezellig bij ons een bakkie gedaan. Enjoy lieve mensen 😘