Dag 5: zon, zee & strand

Kroatië, Pula

Vanochtend zijn we na het ontbijt het water ingegaan. Edwin en Jens dobberend op de band en ik ben langs het water gaan lopen, Bjorn bleef nog even lezen.

Al lopend kwam ik mooie rotswanden en kristalhelder water tegen. Jens verruilde het dobberen voor mee wandelen en klauteren langs het water. We kwamen op een mooi stuk en zijn Bjorn en Edwin gaan halen om te laten zien wat voor moois er zo dichtbij te vinden was.
De jongens hebben nog van de (lagere) rotswanden de zee ingesprongen.

Tussen de middag even een stokbroodje gegeten bij de camper en toen op de fiets naar Jan & Ellis en de meiden, bij appartement/hotel Horizont. Het ligt aan de overkant en is een half uur fietsen.

Daar lekker gezwommen en op de rotsen liggen zonnen. De jongens hebben daar ook nog in een zwembad met zoutwater gezwommen.

'sAvonds heerlijk gegeten bij het tentje bij het zwembad. En een prachtige zonsondergang gezien met onze camping op de achtergrond. Daarna weer op het fietsje gestapt en in 20 minuten waren we weer op de camping.

Daar konden we nog heerlijk buiten zitten, beetje lezen, gamen, stukje schrijven, wat drinken.

Kortom: van het goede leven aan het genieten