Piran

Slovenië, Piran / Pirano

Onze laatste dagje Portorož, in de ochtend zon doe ik m'n oefeningen en daarna starten we met een gebakken ei en broodjes van de supermarkt en bakker als ontbijt.

We zijn veel bij de camper af en toe zonnen en weer afkoelen in het niet zo koude water maar wel verfrissend .

De jongens gaan nog even bij de sporttoestellen kijken in het parkje. Even een balletje gooien in het water en verder lekker luieren.

Edwin is druk aan t zoeken waar we in Oostenrijk terecht kunnen, het is overal volgeboekt lijkt het.

Na het avond eten, zo tegen kwart 8, stappen we met z'n 4en op de fiets/step en fietsen in een klein half uur langs de kust naar Piran , wat een leuk haven plaatsje is dat. Het is er druk, veel restaurants, een marktje, kortom heel levendig.

Uiteraard wordt er een schepijsje gescoord en na ons rondje fietsen we weer terug. Op een pleintje in Portorož is een live band aan het spelen en daar kijken we even.

Als we weer bij de camper zijn, gaan Edwin en ik eerst even douchen en daarna alvast een paar spullen opruimen en dan nog een koud drankje om deze dag en plek af te sluiten.