Naar Kroatië

Kroatië, Umag

Vannacht was er iets onweer en regen. Vanmorgen ging de wekker om 7:30 en is de lucht weer strak blauw.
Na een kopje koffie en thee beginnen we al met wat spullen inpakken/opbergen.

Om 9:15 rijden we weg van de camping na het legen van het vuile water en aanvullen van vers water.

We rijden door of langs
Most na Soči met een fantastisch uitzicht op het blauw /groen gekleurde meer. Langs mooie bruggen of andere bouwwerken.
Via de kronkelende bergweg komen we door een gezellige dorpje Kanal. Een prachtige route langs de soca rivier.

Onderweg rijden we langs een grote Lidl en gaan daar even wat boodschappen halen.

Rond 13:00 zijn we op park camping Umag, een mega grote camping, een dorp op zich. 7 jaar terug hebben we hier ook een paar dagen gestaan.
Bekenden van ons (van een festival) staan hier ook en treffen we al vrij snel.

Nu hebben we een andere plek, weinig schaduw en best een ongelijk perceel (3252).
Het is aardig warm en nadat alles weer staat gaan we naar het zwembad. De jongens zijn al eerder gegaan en wij sluiten later aan.

Zij gaan na het zwemmen even kijken bij de sportvelden en savonds eten we met een stel mensen (totaal 10) een burger bij het restaurant bij het zwembad.

Na het eten gaan de jongens weer richting het volleybalveld en gaan wij nog even kijken en drinken een drankje bij het barretje.