Relaxdag 3.0

Slovenië, Piran / Pirano

Vandaag staat in het teken van veel in het water zijn. Zwemmen , suppen en nog eens suppen.

's Morgens ga ik even alleen suppen om te kijken wat er aan de linkerzijde te zien is, daar loopt na camping Lucija een heuvel wat een parkje blijkt te zijn.

Later op de dag, als Jens en ik op de fiets naar het toilet gaan want best ver lopen maar dan heb je wel een mooi toiletgebouw. Fietsen we via de andere camping zo het park in en komen uiteindelijk bij een scheepswerf uit met wel heel erg vervallen schepen.

Er wordt nog gejeu-des bouled, 2 potjes triominos gespeeld, wat met ballen gegooid, en iets met een volleybal, de foto's spreken voor zich, zover de activiteiten voor vandaag.

's Avonds eten we bij tijds een makkelijke hap. Soep uit zak met broodjes en smeersels en bollen met frikandellen en/of hamburger en een ienieminie cornetto, voor in je holle kies, toe.

De jongens gaan na het eten het dorpje in per fiets/step en wij gaan ons douchen en fietsen daarna ook een rondje door het centrum om vervolgens in de haven, bij camperplaats, bij Wakanda een biertje en AperolSpritz te drinken.