Nog 1 overnachting

Duitsland, Idstein

Het wekkertje gaat redelijk op tijd, nog even heerlijk douchen in deze super nette en fijne douches en we rijden 8:30 weer, na het betalen van de camping en afhalen van broodjes bij de bakkerrijservice.

Om 14:15 vinden wij via de camperplaats app een camperplaats in Idstein, Duitsland. Er is nog plek genoeg dus wij zetten het boeltje weer buiten. Er zijn geen voorzieningen, alleen stroom en water.

Wat later in de middag na een kopje koffie/thee/frisdrank lopen wij naar het centrum. Het is een historisch centrum omstreeks 1698. Even langs het toeristenburo om €10,= te betalen voor onze plaats.

We drinken wat op het terras, vinden een restaurantje in het centrum met o.a. heerlijke schnitzel.
Nog even langs de ijssalon en al smikkelend lopen we terug maar de camperplaats. Deze is in de tussentijd wat voller komen te staan.

Prachtig stadje zo te zien, mooie vakwerkhuizen en " lekker eten" Geniet van jullie laatste nacht /dag met de camper ( deze vakantie) Misschien ook nog 's leuke plek voor ons om te bezoeken.