MIA - Miami International Airport

Verenigde Staten, Union City

Vandaag reisdag. Uitslapen, op t gemak ontbijten, valiezen herschikken en wegen en een kaartje leggen. Rond 11u30 bestellen we een Uber XXL. 1 Minuut later is die er al, amai het loopt vlot vandaag.
We zijn iets vroeger in de luchthaven dus kunnen we op t gemak nog iets eten. Om 13u kunnen we onze bagage inchecken. We vliegen terug met Iberia. De jongens hopen op een upgrade, wij rekenen daar niet op. De Spanjaarden open hun balie pas 13u20 … we horen snel vanwaar de vertraging. Ons vliegtuig heeft 8u vertraging. Roel baalt het meest van ons allemaal… technische pech, helaas!
We gaan alvast door security en installeren ons bij het gsm laadstation. Chelsea en ik flaneren nog even in de winkeltjes op zoek naar een leuke Miami magneet. In de parfumerie proberen we een en ander uit. Daarna doden we tijd met m&m eten, kaartjes leggen, Netflix kijken, Roel koopt een boekje met puzzels die hij samen met Vic oplost en Karel verveelt zich zo erg dat hij bijna een boek koopt om te lezen.
Elk uur staan we even op voor een wandelingetje. We moeten de 10 000 stappen halen. Als we 3 uur van onze tijd gedood hebben is de vlucht nog 2 uur later gepland. Volgens het opzoekingswerk van de Google mannen is er dan nog 1 vlucht van Madrid naar Brussel op zaterdag. Rond 19u zoeken we een restaurantje. Het verste wat we kunnen vinden. We eten een pizzaatje… en we leggen nog een kaartje tot het restaurant sluit en we buiten gezet worden.Het begint fris te worden in de luchthaven. Vic en Roel hebben een trui mee de rest heeft alles in de valies laten zitten. We kopen nog een trui van Miami voor 20 dollar zodat niemand koud hoeft te hebben. En dan proberen we te slapen, maar dat lukt niet, dus toch een wandelingetje. Het is druk bij Starbucks, de enige nog open shop, we kopen nog een drankje en wachten…
Nog 2 uur voor we mogen boarden… misschien kan ik straks toch slapen op het vliegtuig, het zou de eerste keer zijn.

De Mama

Amai zeg, hopelijk verloopt alles wel vlot vanaf nu. Vele grts

Annelies 2024-07-27 07:50:44

Niet leuk voor jullie! Veel succes nog.

Ann 2024-07-27 08:09:22

Hopelijk vlot de rest van de reis beter. Maar na zo’n toffe weken mag dit de sfeer niet kapotmaken. Jullie hebben zoveel leuke herinneringen om op te teren…Tot in België!

Carine 2024-07-27 10:26:08

Ik duim voor het vervolg!

Inge 2024-07-27 12:39:30

Jammer dat het zo moest eindigen na jullie mooie reis. Kop op alles komt goed zeggen ze toch Bedankt dat wij mochten meegenieten

Dorine en Bric 2024-07-27 12:59:55

Net geland in Madrid! Nu nog vlucht herboeken en hopelijk vandaag nog thuis

dereere 2024-07-27 17:37:55

We blijven nog een nachtje in Madrid

dereere 2024-07-27 18:38:06

Veilige terugreis en hopelijk ondertussen thuis🤞🤞

Carine DL 2024-07-27 21:17:57

Oei née... Slaapwel dan😉

Carine DL 2024-07-27 21:18:44

Wat een veelzijdige reis. Ik ga het verslag, de foto’s en filmpjes missen. Jammer van die olympische discipline ‘geduld oefenen’ ;-) Goeie thuiskomst.

Erica 2024-07-28 21:39:23

Wat was dit weer een belevenis. Bedankt Evelyne om ons een geïllustreerd reisverslag te bezorgen dat las als een pageturner. Wat een cadeau voor de jongens, Chelsea, de mama en Franky, een kist vol waardevolle herinneringen om te koesteren. Ik kijk alvast uit naar seizoen 7.