Miami Beach

Verenigde Staten, Union City

Vandaag Beach-day op Miami Beach. De kinderen hebben de frigobox volgeladen en een paar ligzetels en parasol geregeld. Als wij aankomen zit Roel al in het water. Ik smeer me vlug in en ga ook naar de zee. Het water ligt vol met planten en takjes en volgens Roel ook plastic in het water. Als we 10 meter in het water zijn kunnen we al niet meer rechtstaan. Nog dieper is het een stuk aangenamer dobberen op de hoge golven. Het water is warm en aangenaam, zolang het niet in je mond terecht komt. Er komen een 4-tal pelikanen ons vergezellen.

De laatste dag al voor we vertrekken. Francky heeft ons deze morgen al ingecheckt. Het was een heel gedoe, hoorde ik terwijl ik een Netflixfilmpje keek …
Nu nog even relaxen in de strandzetels, terwijl de kinderen ons middageten halen. We zijn al echte Amerikanen… ik kan ervan genieten.
Mensen kijken, even niets doen.

In de namiddag gaan Francky en ik terug naar het hotel wat chillen en de koelte opzoeken. Roel neemt de gratis shuttlebus om in Miami South nog wat gamewinkeltjes te bekijken en Vic bekijkt het schoon volk op de beach. Een mooi Spaans sprekend meisje neemt zijn aandacht. Hij installeert meteen Duolingo om Spaans te leren. Wat later valt hij in slaap onder de parasol. Als hij wakker wordt, ligt hij niet meer in de schaduw en is hij een beetje rood. Dat wordt smeren straks.

We kaarten nog eens en dan rond 19u gaan we iets eten bij café Americano, lekkere maaltijd en gezellig plekje! We maken de laatste afspraken voor morgen en evalueren onze fantastische reis.

De Mama

Een rustdag op het einde, dat zal jullie deugd doen om de langer terugreis aan te vatten. Veilige terugvlucht. Bedankt voor de blog, de foto's en filmpjes! Tot heel gauw.

Elleny 2024-07-26 06:22:24

Bedankt voor de mooie verslagen Eveline,en voor de vele foto’s!Veilige reis terug!

Mariette 2024-07-26 07:04:13

Trouw iedere morgen jullie blog gelezen. Kom wel thuis.

Pascale 2024-07-26 07:12:03

Wat een prachtige reis en zalig om jullie te volgen op deze trip. Goeie thuiskomst.

Tante Sabine 2024-07-26 07:32:30

Leuke laatste dag!! Veilige reis terug!

Evelyne 2024-07-26 08:11:16

Aan alle mooie liedjes… maar jullie hebben zoveel mooie herinneringen om mee te brengen naar België! Goede vlucht! Groetjes vanuit Frankrijk.

Carine 2024-07-26 08:56:44

Succes met de terugkeer! En met alles in de valiezen krijgen ;-)

Inge 2024-07-26 08:59:28

ALLEMAAL EEN GOEDE EN VEILIGE REIS TERUG ,MEME ,

josiane dooghe 2024-07-26 10:01:36

goeie en veilige reis terug Evelyne en familie!

Adilia 2024-07-26 10:53:18

Wat ga ik je 'ochtendverhalen" missen. Bedankt voor het mogen "meereizen:en veilige reis terug. Noel en Liliane

Liliane 2024-07-26 12:38:57

Ik ga jullie dagelijkse avonturen missen. Vlotte en veilige terugreis!