Orlando

Verenigde Staten, Union City

Wat heb ik genoten van mijn kommetje yoghurt met fruit deze morgen en van het spiegeleitje. En ik was niet alleen. Na uitslapen en uitgebreid ontbijt rijden we naar een outlet shopping center. Francky past deze keer dus geen tijdslimiet … Francky zwaait ons uit en zal ons hard missen!
We rijden voorbij Disney World en andere Disney parken. De openbare ruimte ziet eruit als een golfterrein met geschoren hagen, gras mooi afgereden. Er liggen ook veel golfterreinen. Na het spotten van beren en schildpadden zouden we nu Trumpspotting kunnen doen maar we hebben geen interesse.

Het is snikheet buiten, we zullen zoveel mogelijk tijd in de airconditionned winkels moeten doorbrengen. Roel is op een missie. Hij wil een hogeschool-rugzak om zijn derde diploma binnen te halen. Hij weet heel goed wat hij wil en de winkel ligt de andere kant van waar we geparkeerd staan. Daar gaat mijn airco-voornemen. Gelukkig vinden we het juiste model en krijgen we extra studentenkorting. Al eentje blij! Vic is intussen op zonnebrillenjacht en heeft advies nodig. Onderweg komen we Karel en Chelsea tegen met veel zakjes. Na een uur of 4 geven we er de brui aan. Tijd om iets te eten en te relaxen. Er wordt gebeld, Netflix gekeken, gekaart, gezwommen en gelummeld! Een rustpunt in de reis. Roel maakt freak shakes als vieruurtje en Vic is niet content dat het pas om 16u45 klaar is maar het smaakt meer dan! ‘s Avonds koken Roel en ik een overheerlijke maaltijd. Karel en Vic doen nog een tortilla-challenge en daarna chillen we nog aan het zwembad.
Weinig foto’s en ook geen vlog … morgen meer avontuur!

De Mama

Heeft de mama eigenlijk een “shoppingbuit”?

Carine 2024-07-19 06:43:09

Genieten doen juliie wel he ! Nog veel plezier xx

Annelies 2024-07-19 06:53:42

Hopelijk nog genoeg plaats in de valies met al dat shoppen!

Mieke 2024-07-19 07:09:54

Chillaxen. Zalig!!

Evelyne 2024-07-19 10:55:13

Ja de mama heeft een broek, blouse, 2 topjes, blazer, handtas en portemonnee … heel content. We hebben extra valies om alles terug thuis te krijgen

dereere 2024-07-19 13:11:53

kan nog bij komen het is nog een week,en dan later iedereen thuis modechow,tot later grtj méme

josiane dooghe 2024-07-19 18:13:17

Is ook eens nodig hé! Relaxen, geniet ervan!