Aangekomen in Minneapolis

Verenigde Staten, Burnsville

Hallo volgers,

We zijn inmiddels aangekomen in Minneapolis. Vanmorgen hebben we de koffers reisklaar gemaakt. Die hoeven niet meer open.

Op weg hierheen zijn we een snoepwinkel tegen gekomen, zo groot hebben we ze nog nooit gezien. Ruim 2500 m² snoep, koek en aanverwante artikelen. Uiteraard hebben we hier de tijd genomen om rond (en onze ogen uit) te kijken. Ja, we hebben ook een bakje snoep mee genomen, maar we hebben ons ingehouden 😃. (De koffer zit al dicht gelukkig)
Wat leuk was om te zien, is dat er een behoorlijke afdeling met NL chocolade, snoep en koek aanwezig is.

Daarna zijn we naar een gebied gereden dat onderdeel is van het Minneapolis Wildlife Refugee. We wilden graag nog wat wandelen want het weer was erg mooi geworden. Tijdens de wandeling viel het ons op dat er erg veel modder langs beide kanten van het pad lag 'opgestapeld'. Het leek overstroomd te zijn geweest. Na het raadplegen van Google, bleek dit inderdaad zo geweest te zijn in juni 2024.

Na de wandeling hebben we ingecheckt bij het hotel. We hebben een mooie kamer, een.rui. bed en een prima TV! Naast het hotel zit een Roadhouse, waar we heerlijk gegeten hebben. De laatste avond.......morgen om deze tijd zitten we in het vliegtuig.

Ik denk dat er morgen nog wel een update komt. We wensen jullie een fijne vrijdag!

Hele goede terugreis. Het was weer geweldig al jullie verhalen te lezen. tot snel💋

Gerda 2024-08-16 06:33:16

Iedere ochtend een reisverhaal, zal het missen, goede thuisreis, liefs Leeuwarden

Rijanne 2024-08-16 09:05:07

Ik heb je reisverslagen iedere dag met plezier gelezen. 1 nadeel voor ons is dat ze over zijn. Wat betekend dat onze vakantie in jullie huis en de zorg voor Puk bijna over zijn🥲

Karin 2024-08-16 10:01:42

Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt, dankjewel dat we mochten meeliften! Een hele goede reis terug!!

Joyce 2024-08-16 10:16:57

Bedankt voor het meereizen 😊. Gaat snel zeg. Alvast: Goede terugreis en tot snel.

Charles 2024-08-16 14:16:19

Het was een mooie reis. Genoten van de verslagen en foto's. Fijne terugreis gewenst.