Tweede deel Yellowstone

Verenigde Staten, Cody

Hi allen!

Onze laatste dag in Cody hebben we gebruikt om het onderste gedeelte van Yellowstone nog eens te bekijken.

Het was weer een mooie route om te rijden, maar ook hier was het veel drukker dan 7 jaar geleden. Alle parkeerplaatsen barstten uit hun voegen en we waren ook vandaag blij dat we alle hoogtepunten van het park al eens in het voorjaar van 2017 hadden gezien.

Bij Old Faithful (de bekendste geiser van het park omdat deze elk uur actief wordt) hebben we een parkeerplek gevonden. Deze konden we dus nog een keer actief zien. Blijft een geweldige ervaring!

Op de terugweg kwamen we nog bizons tegen, op ongeveer dezelfde plek als dinsdag. Die route moet je volgen als je het noordelijke gedeelte of het zuidelijke gedeelte wil zien en de oost ingang van het park gebruikt.

De wildfires zijn nog steeds niet gedoofd. De grootste komt nu bijna onder bij de rivier, we denken dat ze we vanuit gaan dat het daar stopt. Er staan brandweer wagens paraat, maar ze doen op dit moment niets anders dan observeren.

Vanavond gaan we eens kijken hoe we de laatste week gaan indelen. Donderdag avond willen we terug zijn in Minneapolis, wegvliegen volgende week vrijdag terug naar jullie. 😃 We horen net dat Trump morgen op visite komt in Bozeman, Montana. Daar gaan we dus niet heen🙈.

En: weer bedankt voor jullie verslag met de foto’s. De 🦬 🦬 zijn aardig gewend aan de belangstelling.

Charles 2024-08-09 07:59:56

Bij elk verslag wil ik wel hetzelfde plaatsen! Waauw wat een belevenis en wat hebben jullie al veel gezien en gedaan. Lijkt me fantastisch om dat ook eens te doen. Heel veel plezier nog en geniet! 🙌😘

Simone 2024-08-09 20:18:05

Ha Simone, mochten jullie ooit plannen hebben, geven we jullie graag wat tips! 😃