Reis naar Rapid City en halve dag rondneuzen

Verenigde Staten, Rapid City

Hallo allemaal!

Vanmorgen zijn we lekker op tijd richting Rapid City gereden. Dat kwam eigenlijk omdat mijn rug het bed niet fijn vond. Geen idee waarom niet, we hebben echt slechtere bedden gehad. Maar goed, het ontbijt kon al genuttigd worden, dus daarna zijn we gaan rijden.

Het was niet zo'n lange rit, maar vanwege de festiviteiten in Sturgis hebben we onze ogen uitgekeken naar de prachtige motoren die er voorbij kwamen. Bij de tankstop zijn we even buiten blijven zitten om het komen en gaan van al dat moois op ons gemak te bekijken.

Na aangekomen te zijn in Rapid City zijn we naar Dinosaur Park gegaan. Het is mooi aangelegd en ze zijn daar ook al met renovatie werkzaamheden bezig. Helaas konden we daardoor de geplande route niet lopen, maar we hebben ons vermaakt. Daarna zijn we doorgereden naar Memorial Park. In dit park zijn meerdere plekken om slachtoffers van verschillende oorlogen te herdenken.

Er staan twee stukken uit de Berlijnse muur. Deze zijn door de zusterstad Berlijn aan Rapid City South Dakota geschonken. Eigenlijk wel raar dat ik nu in Amerika stukken van de Berlijnse muur zie en nog nooit in Berlijn en geweest. 🙈

We zijn net terug van een diner bij Texas Roadhouse, succes verzekerd! We hebben een beetje kleine kamer gekregen, via de online boeking kon ik kiezen voor een suite, dat is het ook geworden 😳 En nu maar plannen maken voor morgen. Fijne zondag!!

Dank voor de verslagen elke dag! Deze keer was Jack aardig onder de indruk van de dino’s. ‘Zie je wel dat ze nog bestaan’

Tim en Jack 2024-08-11 08:06:46

En ik geniet ook mee iedere dag. Je kunt erg leuk schrijven Yveth En zo te lezen weer heel wat ervaringen rijker Het is weer een mooie uitvinding zo’n app met reisverhalen. Net alsof je mee reist Nog even blijven genieten zo ! En nog veel plezier samen. Liefs 🍀

Esther 2024-08-11 10:08:36

Haha, ja hoor Jack heeft gelijk, we hebben ze gezien! Dankjewel Esther, leuk dat je met ons mee reist. 😃