Yellowstone weer prachtig!

Verenigde Staten, Cody

Hallo allemaal!

Als eerste hebben jullie nog een foto tegoed van het bord van ons motel🤣🤣. Eindelijk één gevonden wat echt niet meer te lezen is. Afgelopen nacht hebben we geen sirenes gehoord, dat valt weer mee.

Vanochtend zijn we op tijd in de auto gestapt om naar Yellowstone National Park te gaan. Vanaf het motel tot de oost ingang duurt het ongeveer een uur, dan nog een half uur voor je echt in het park bent.

7 jaar geleden waren we hier ook, maar dan in het voorjaar. Het park is nog even prachtig, maar jeetjemina wat is het er nu druk. We voelen ons bevoorrecht dat we het park eerder al in alle rust hebben kunnen bekijken.

Het park heeft veel verschillende gezichten omdat het op een heel dun gedeelte van de aardkorst ligt. Geisers, mudpods en basins. Er is van alles wat. Google het maar eens als je er meer over wilt weten. Alles uitleggen is niet te doen in een reisblog 😃. En voor jullie ook geen bijhouden met lezen trouwens.

We hebben bizons en rendieren gezien en voor zover we konden zien ook een grizzly, maar die foto's zijn met de echte camera gemaakt, dus die laten nog even op zich wachten. De internetverbinding in het motel lijkt op het bord. 😉

Ondanks dat we dachten alles in het park al gezien te hebben, hebben we nog een klein rondje gevonden wat we nog niet hadden gezien, ook weer leuk! Dat was bij Mammoth Hot Springs. De voorkant hadden we al gezien, de achterkant nu ook. 👍🏻

Het was een mooie dag, wel sneu dat er ook hier enkele natuurbranden ontstaan zijn. Zolang er maar geen gewonden vallen en alle dieren kunnen ontkomen hopen we maar dat Moeder Natuur het in de hand in heeft. De brandweer is hier wel de hele dag paraat en houdt alles goed in de gaten.

Morgen een dagje Cody en dan waarschijnlijk donderdag nog eens terug naar Yellowstone.

Tot morgen maar weer!

Ondanks de drukte, toch een mooie dag zo te zien.

Charles 2024-08-07 20:12:38

Weer een mooie dag. Natuur, bizons. De geisers. Doet me denken aan mijn trip naar Yellowstone.