Reis- en wasdag

Verenigde Staten, Cody

Hi volgers!

Vanochtend zijn we na een lekker ontbijt aan de reis richting Cody begonnen. Voor onderweg hadden we gisteren al boodschappen gedaan, ook omdat we de komende dagen waarschijnlijk geen ontbijt hebben in het motel.

De reis duurt in totaal ongeveer 4,5 uur. Eerst hadden we nog het plan om via Yellowstone NP te rijden, maar dan zou het bijna 6,5 uur zijn en dat zonder dan nog wat rond te kijken in Yellowstone.

Op zich kwam het mooi uit dat we rechtstreeks naar Cody gereden zijn, want inmiddels hadden we wel wat was verzameld. Na het inchecken hebben we een wasserette opgezocht. Wat thuis een noodzakelijk kwaad is, is hier altijd leuk. Een wasserette vol met grote wasmachines en hele grote drogers. In een half uur is je was klaar en in nog eens een half uur is het ook droog. Het zal afhankelijk zijn hoe je de machines instelt, maar vanwege eerdere ervaringen hebben we nu maar voor 'delicate' was gekozen. Een vorige keer werd de was zo heet in de droger dat we bijna onze handen verbranddenšŸ¤£, dat ging nu een stuk beter.

We zijn lopend naar het restaurant van vanavond gegaan, Bubba’s Bar-B-Que. Heerlijk gegeten hebben we daar! Henk had Ribs&chicken en ik had Beef brisket, dat is (in eigen huis) heel langzaam gegaard dun gesneden lapjes rundvlees. Ik had er een gepofte aardappel en coleslaw bij. Zo lekker was het allemaal.

Morgen gaan we naar Yellowstone NP, is een uurtje rijden. We hopen nu echt wat meer 'wildlife' te zien dan we tot nu toe hebben gezien.

Tot morgen!

Die fotoā€™s van de wasserette geniaal !! Jullie maken weer een mooie trip. Leuk om te volgen! Liefs šŸ˜˜

Esther 2024-08-06 09:49:53

Charles 2024-08-06 18:37:01

Hahaha Charles, die is wel heel toepasselijk!