Aangekomen in Kalispell

Verenigde Staten, Kalispell

Hi allen!

Het motel was fantastisch! Net niet zo erg dat er 's nachts politie bezoek was🤣. Een hele vriendelijke meneer (we denken de eigenaar) heeft een 'ontbijt' klaar staan in zijn kantoortje. Koffie, muffins en heerlijke grote kersen. Toen hij ons hoorde kwam hij aanlopen en vragen of we ook nog wat verse watermeloen wilden en een flesje water. Echt zo vriendelijk! Het zegt dus niets zoveel hoe het er van buiten uitziet, al zullen veel mensen hierdoor een slechte recensie plaatsen. Die van ons was vanzelfsprekend alleen maar positief. 😃
We zijn daarna naar de west ingang van Glacier National Park gereden om alvast wat info op te halen bij het Visitor Center. Het was inmiddels al ruim lunchtijd geweest, dus eerst maar even wat eten zien te scoren. Dat was nog een uitdaging op zich, het lijkt wel of iedereen tegelijk naar dit park is gekomen, echt mega druk! Dan maar even terug naar het dorpje er voor gereden.
Voor de meeste wegen heb je een reservering nodig in dit park. Dit om te voorkomen dat er teveel verkeer in het park komt. Voor vandaag hadden wij deze nog niet, dus hebben we een route gereden die zonder reservering gereden kan worden. Niet een hele interessante route, maar prima als eerste kennismaking met het park.
Morgen gaan we met de shuttle bus de hele route Going-to-the-Sun Road proberen af te leggen. Dan hebben we een goede indruk van wat we de dagen daarna nog willen zien en doen.
Op weg naar het motel in Kalispell hebben we weer even inkopen gedaan. Bij de boeking stond dat er geen ontbijt beschikbaar is in dit motel en we wilden meteen wat kopen voor de lunch de komende dagen als we in het park zijn. Ook bij dit motel zijn we weer blij verrast, er is gewoon ontbijt en we kregen een gratis upgrade in de vorm van een grotere kamer. Ontbijt is fijne meevaller, de grotere kamer was niet nodig, maar wel fijn als we hier toch vier nachten blijven.
Het weer vandaag was wisselvallig, qua temperatuur helemaal prima, maar we hebben ook een paar stortbuien gehad. Gelukkig zaten we toen nog in de auto en hadden we de ☂️ niet nodig.
We hebben gezien dat het de komende dagen in Nederland mooi weer wordt, geniet er van en tot morgen maar weer!

WAT ZIEN JULLIE WEER EEN HOOP. FIJN ZO`N GOEDE CAMERA, KAN JE HET ALLEMAAL NOG EENS BELEVEN.