Theodore Roosevelt National Park

Verenigde Staten, Watford City

Hallo volgers!

Eerst nog even een kleine aanvulling op gisteren. Bij het inchecken in het motel gaf de vriendelijke dame aan dat het ontbijt van 03:00 tot 08:00 uur is😳. Ik dacht het verkeerd begrepen te hebben, maar het was echt waar. We hebben het nog eens nagevraagd toen we terug kwamen van het diner. In het dorp hebben we een restaurant gevonden waar we de meest geweldige spare ribs hebben gegeten. Helaas denken we pas aan een foto als het al op is. 🤣
Over naar vandaag. We zaten dus om 7:00 uur aan het ontbijt🙈 Wel wederom met een uur tijdverschil, want we zijn gisteren een tijdzone voorbij gereden. Eigenlijk was het dus toch al 8:00 uur. Voor Amerikaanse begrippen een heerlijk ontbijt, wat uitgebreider dan melk met flakes en geroosterd brood met jam, pindakaas of cream cheese. Hier lagen gebakken eieren, bagels, worst en croissants. Dat was een goede start van de dag.
We hebben wederom de route wat aangepast omdat het boeken van motels in sommige plaatsen erg lastig is, tenminste als je geen $ 200 voor 1 nacht uit wilt geven. We zouden eerst de noord ingang van Theodore Roosevelt NP nemen en dan de zuid ingang, om vervolgens in Medora te blijven slapen. Na een check gisteren naar beschikbare motels bleek dat wat er nog beschikbaar was een godsvermogen te kosten. In Watford City was dat niet zo en dat ligt bij de noord ingang. Dus dat was geen moeilijke beslissing. We merken wel dat we in het hoogseizoen hier zijn, eerder was het nooit een probleem om aan een slaapplek te komen. Uiteindelijk lukt het wel😉.
Theodore Roosevelt NP is prachtig. De zuid ingang is drukker bezocht, maar wij vonden de route via de noord ingang eigenlijk mooier. Wellicht speelt het ook wel mee dat er een bizon vlak langs de auto kwam lopen. Ik heb foto's gemaakt met mijn ' echte' camera, die kan ik (nog) niet toevoegen, dat volgt wellicht later. Ook van de Prairie Dogs hebben we foto's, maar dus niet op de telefoon. We zijn overigens vandaag weer vooruit gegaan in de tijd, dus nu is het weer zoals het was. Fijne zondag allemaal!

Het is weer top jullie berichten te lezen. Leuk om de dag mee te beginnen.

Gerda 2024-07-28 08:09:25

Leuk om alles zo mee te maken.

Hetty 2024-07-28 11:21:33

Wederom een mooi verslag. Ziet er indrukwekkend uit allemaal.