Reis naar Fargo en terug in de tijd

Verenigde Staten, Fargo

Hallo allemaal!

Na een heerlijke nachtrust en een prima maar eenvoudig ontbijt zijn we naar de Dollar Tree en Walmart gereden voor wat kleine eerste benodigdheden. Bordjes, bestek, snijplank, glazen e.d. We zullen wat later op de reis de lunch tijdens het wandelen gaan genieten en dan zijn deze dingen wel handig. De glazen zijn natuurlijk voor op de kamer voor de slaapmuts😃. Straks gaan we nog even naar de Liquor Store om wat lekkers in te slaan. Na de inkopen zijn we naar Fargo gereden, een rit van ongeveer vier uur. Daar aangekomen hebben we lekker geluncht bij een echte Diner zoals we die kennen van de TV.

Daarna zijn we naar Bonanzaville gereden. Dit is vergelijkbaar met ons openluchtmuseum in Arnhem. Op dit terrein worden gebouwen, maar ook auto's, vliegtuigen, trekkers en dergelijke tentoongesteld die ergens een raakvlak hebben met North Dakota/Fargo en niet verloren mogen gaan. Een stuk geschiedenis dus. Het was er erg rustig, we vragen ons af of dit nog toekomst heeft hier. Het zou heel erg zonde zijn als het verloren gaat, wij hebben in ieder geval onze ogen uitgekeken. We zoeken zo een steakhouse op en dan gaan we ons eens verdiepen in de rest van Fargo en een plan maken voor morgen.

👋🏻👋🏻

Klinkt als een heerlijk relaxte vakantie dag.

Hetty 2024-07-25 07:50:10

Lekker begin in het "oude Amerika". Gelukkig hebben ze ook Heineken.

Charles 2024-07-25 09:11:05

Fijn dat je je goed voelt. Weer een leuk verslag. En heb je al eetbaar brood gevonden? Heb het fijn samen💋