Op naar meer avonturen.

Griekenland, Θεολόγος

We hebben allebei weer redelijk lekker geslapen. Leon heeft echter wel heel veel last van (opnieuw) zijn nek. Een eerdere zenuw-beknelling in zijn nek leek net voor de vakantie verholpen te zijn door de fysio. Het is nu waarschijnlijk in het vliegtuig ontstaan, schijnbaar toch de koude airco! Hij heeft hele stijve spieren, dus elke beweging en elke draai is pijnlijk. De zon heeft het nog niet kunnen verbeteren. En ook de massage gisteren, van de Chinese mevrouw aan het strand, biedt geen soelaas. Dan maar nog meer van de zon genieten!

Vandaag gaan we gewoon linksaf bij het hotel. En we gaan rijden tot we wat leuks tegenkomen. En dat hebben we gevonden! Nadat we eerder op onze route al een keer of twee richting de zee gereden waren. Waar we dan alleen een verlaten strandje aan troffen. Wat hebben we gevonden: 'n Rustige plek, parasols en bedjes op een groen grasveld net boven het strand. Voor de prijs van € 6, 00 voor de bedjes en de parasol. Dan krijg je er voor dat geld ook nog een ijsemmertje met 2 flesjes water bij. Van de eigenaars van de mooie taverne Dionysos Steki te Kalavarda, waar we straks voor de lunch prima uit de voeten kunnen. Effe een dagje genieten van het nietsdoen.

Na een lunch met voor allebei een lekkere salade, en een portie gegrilde feta om te delen weer lekker van de zon en de zee genoten. Om half 6 ons boeltje weer opgepakt, en richting ons hotel in Theologos gereden.

Daar, aan de rand van het zwembad, lekker nog even van de avondzon genoten. Als de zon rond 7 uur achter de bomen zakt, gaan we naar onze kamer. Daar hebben we nog even de zon op ons balkon.We nemen een wijntje, gaan lekker douchen, en ons klaarmaken om ergens een lekker hapje te eten.

Went snel, zo'n vakantieritme!!