Moab (10 km, boodschappen en winkelen😊)

Verenigde Staten, Moab

Vandaag is er niet veel te melden. We zijn de dag lekker rustig begonnen. Na het ontbijt heeft Rob Jacqueline en Yvonne naar het centrum van Moab gebracht om een beetje te winkelen (echt, maar een beetje). En na het winkelen zijn er wat boodschappen gedaan voor het avondeten, oa weer een paar lekkere Angus biefstukken. Ik zat op afroep om de beide dames weer op te halen. Ook de tank even volgegooid, omdat we morgen ruim 500 km moeten rijden naar Flagstaff, onze volgende stopplaats voor 3 nachten.

De middag hebben we doorgebracht bij het zwembad, waar tegen het eind van de dag wat life muziek was. Een stuk gezelliger dan de saaie klassieke muziek die men hier pleegt te spelen bij het zwembad. Tegen 7’en gaan we terug om het avondeten klaar te maken. En wederom was de heerlijke Angus beef van de grill een toppertje. Samen met een frisse salade, een rood wijntje en ijsje toe hebben we weer van een onovertroffen (voor Amerikaanse begrippen) maaltijd genoten. Daarna nog even wat kletsen en ook de keuken alvast een beetje opruimen, dan kunnen we morgen snel vertrekken.

Wel gezellig zo'n buiten bbq!😊 Ik neem aan dat de bbq dichtbij jullie verblijf staat😊😜 Geniet lekker door!

Simone 2024-09-08 08:38:55

Jazeker, de bbq staat tegenover ons terras. Dus helemaal goed zo. We hebben er twee dagen heerlijk gebruik van gemaakt.