Gonzar > O Leboreiro

Spanje, O Leboreiro

Gisteravond om 18.00 ging de bar/restaurant open en dus het hele pension waar we verbleven naar daar πŸ˜€.
Lekker gegeten en gedronken . Daarna nog een tas thee om op te warmen want het was behoorlijk fris in de bar .
Goed, deze morgen om 07.30 on the road...
Vandaag zeeën van tijd want waren er maar 24. Was haasje over met de medepelgrims , vele rustplaatsen πŸ˜€.
Het weer viel nogal mee vandaag , maar enkele buien. Zitten op hotel vandaag, kamer met privébadkamer gekregen voor het zelfde geld omdat het niet volzet is hier . Wel opgevallen dat als je wat later vertrekt het vrij rustig is om te wandelen en op de rustplaatsen amper volk .Zullen de was eens gaan doen en dan richting de koffie πŸ˜‰24.3 km

Veel "foetelaars" of "luxe pelgrims". Ze worden gewoon per taxi vervoerd. Zo kan ik het ook.

Huguette 2024-05-19 16:54:55

🫣🫣 het einde is in zicht, of beter gezegd, je bent bijna binnen 😊 weer mooie foto's, serieuze pinten amaai πŸ˜…πŸ˜… de foto met de mier, awel e, ik heb ze eens bezig gezien, die werken hard hoor πŸ˜…πŸ˜… en dan de koe die jullie nog na staren. Chapeau pelgrim Geniet nog van de avond.

Nineke 2024-05-19 16:57:19

Nog steeds goed bezig allebei. Het begint af te korten. Tof te zien dat jullie ook af en toe ook goed bijtanken, want anders blijft de motor niet draaien. We blijven duimen voor mooier weer, ma troost jullie, hier ook nog steeds slecht en regen. Geniet nog van jullie avond.

Alex en Martine 2024-05-19 17:44:06

Gij houdt het goed vol man, Chapeau. Nog efkes, en je bent er. Als je nog veel tijd over hebt, misschien doorgaan tot Finester.πŸ₯ΎπŸ₯ΎπŸ₯ΎπŸ₯ΎπŸ₯ΎπŸ₯Ύ

a3vanpisanaaramendolara 2024-05-19 17:51:13

Ik volg je prachtige prestatie vanuit het salvator ziekenhuis in hasselt. Na een tweede knie operatie

Vanspauwen ronnie wandelclub lummen 2024-05-19 17:51:53

Samen wandelen doet deugd, jullie stralen beiden en van het weer zal het niet zijn met regen. De foto's zijn weer prachtig. Geniet nog van de laatste dagen hopen met droog weer.

Maria 2024-05-19 17:57:42

Alle dagen kijk ik naar de foto's en vind ze geweldig maar vandaag wel een hele speciale Goudvink daar moest ik op reageren grtjs aan iedereen daar geniet er nog van

Bompa 2024-05-19 22:42:25

Dat is ook eens leuk een dagje met de handrem op.

Geeraerts Etienne 2024-05-20 09:15:21

Men neemt idd veel de taxi , sommigen omdat het niet meer gaat , anderen omdat het regent πŸ˜…πŸ˜…

On.the.road.to.Compostella 2024-05-20 10:40:08

Wat mooi weer en jammer van de regen . Hier zon vandaag en ik t shirt gewandeld en zo stom geweest ben me niet in te smeren …. Voor mij begint het klimmen nu echt en de bedden meer en meer bezet …

EmmanuΓ«lla 2024-05-20 19:41:47

Wauw weer prachtige foto's en fijn dat je nu zo gezelschap hebt en jullie doen dat heel goed samen πŸ‘πŸ»πŸ˜‰