Molinaseca > Trabadelo

Spanje, Trabadelo

Gisteravond heerlijk gegeten 😃😃.
Heb wel wat geduld moeten hebben want het regende pijpenstelen en 1 keer nat worden is genoeg op 1 dag , maar om 20.00 werd het droog dus snel naar het dorp .Deze morgen om 07.00 al op pad , waren er nl 40 vandaag , was een mooie tocht met toffe babbels onderweg. Mooie oude wijnpers gezien onderweg, zijn hier in Bierzo, waar de Mensia druif de belangrijkste is , lekker 👌🍷.Deze middag rond 13.00 moest ik nog 9 km doen en was ik in Villafranca del Bierzo, lekkere pasta gaan eten en back on track.
Ben nu in een kleine Albergue waar ik straks eten krijg , niet meer aan de deur uit, beter ook want de buien zijn nog steeds present .Deze morgen was het zover !!! Het vrouwtje , Luc en Marie Claire zijn vertrokken en zullen donderdag in Sarria aankomen 🥰🥰🥰
Luc en ik starten zaterdag samen in Sarria om de laatste 120 km af te werken. Ik kijk er naar uit !! 39.8 km

Super leuk nieuws dat vrouwlief & Co onderweg zijn… nog effe in je uppie op wandel…allé wss met 100den anderen… en dan zijn ze er. Luc en jij zullen het samen tot een goed einde brengen … en dan feesstjjeuuhhhh 🎉 Maar eerst nog wat kilometers 💪👊🙏🥾 Van de regen zien wij niet veel op de foto’s..die alweer super mooi zijn 🤩

Luc & Nadine 2024-05-14 17:34:26

Fijn om te horen dat je leuk gezelschap krijgt. Genieten maar 🥰

Marleen Vranckx 2024-05-14 17:55:37

Oh zalig...nog 2 nachten en dan kan je je vrouwke eens goed vastpakken🥰 voor je samen met je maat Luc de laatste kms aanvangt...

Jo en Nancy 2024-05-14 18:08:11

Eerste autorit zit er op voor ons. Leuke slaapplaats in Mios net voorbij Bordeaux. Niet te snel wandelen hé. Loop Sarria niet voorbij Runner

Marie-Claire 2024-05-14 18:09:16

Wat zal je blij zijn Ingrid en co in je armen te nemen en ook blij zijn dat je ongelooflijk straffe tocht er bijna op zit. Geniet nog van een chille avond en succes morgen, hopelijk mooi weer. 🍀😘

swinnen rita 2024-05-14 18:35:14

Dat worden nog leuke kilometers in bekend gezelschap. En het vrouwtje weer zien zal wel zorgen voor de nodige energie.

Geeraerts Etienne 2024-05-14 18:40:57

Wij zijn ook content dat je eindelijk Ingrid en Co gaat terug zien. En dat je de laatste kilometers gezelschap krijgt. Alhoewel, ook veel volk onderweg gehad de laatste 1000 km. Jij gaat een leuke laatste afstand krijgen, maar dat heb je dik verdiend. Geniet nog te 2 laatste dagen alleen en hopelijk met wat beter weer. Jij bent een krak, Christof.

Martine en Alex 2024-05-14 18:49:27

Wat fijn om te horen dat Ingrid en co onderweg zijn . Wat zullen jullie blij zijn elkaar weer te zien ❤ Ook fijn dat je compagnie krijgt van je vriend voor de laatste kilometers . Hopelijk is het zonnetje ook van de partij . Nog even alleen op pad ( het is te zeggen 😅) Je bent natuurlijk al veel volk tegen gekomen maar nu komt er bekend, geliefd volk je vergezellen, geniet er tenvolle van . TOPPER 👍👍👍

Brigitte 2024-05-14 19:10:07

Nu kan ik veel beter volgen omdat ik ook dezelfde weg bewandeld heb.En zeer lekkere wijn.Bij een Pellegrim menu zit water en wijn inbegrepen a volonte👌

Ferraris Annamaria 2024-05-14 19:15:27

Oh geweldig dat je vrouwke onderweg is en een heel dikke knuffel zal je goed doen en dan de laatste kilometers samen met je vriend dat zal ook fijn zijn en ben echt benieuwd welke foto's er nog te zien zullen zijn ze waren al geweldig en mooi en ik blijf je nog volgen Christophe 🥾😉👍🏻

Deferm Marina 2024-05-14 21:00:16

Awel, vanaf het begin tot nu toe, gene ene keer getwijfeld te kijken en iets te posten, hier is zelfs een brede glimlach, gewoon omdat ik super blij ben voor jouw, je vrouwke onderweg met compagnie, zelfs bekend gezelschap op je laatste kmters. Bijna Christophe, straffe kerel zoals je zus zegt 😁 wie weet komt er ooit een boek uit van jouw 2445 tocht naar compostella 😆 super mooie foto's weer. Nog een fijne nachtrust en tot morgen PELGRIM