Hospital de orbigo > El Ganso

Spanje, El Ganso

Gisteravond lekker gegeten en een gezellige avond , voor het eten samen een schilderijtje gemaakt 😃 in de Albergue. Vanmorgen eerst een ontbijtje en dan on the road.. paar leuke plaatjes tegen gekomen om wat uit te rusten en te eten .Op een terrasje vlak voor Astorga kwam er plots een hond kwispelend afgelopen, op zich geen probleem maar niemand wist van wie hij was en stuurde het verkeer helemaal in de knoop. Politie werd er bij gehaald en terwijl ik hem vast hield werd zijn chip uitgelezen en kon men de eigenaar contacteren . Oké, terug op weg via Astorga verder naar mijn huidige slaapplaats in El Ganzo, ziet er gezellig en knus uit . Vanavond is er eten voorzien in de Albergue. 30.3 km

Wat mooi weer allemaal . Vandaag vond in het grappig echt de stukken te herkennen die jij pas gepost hebt. En je hebt een mooie goede daad verricht. Nog even en je bent er. Doe dat nog goed hè

Emmanuëlla 2024-05-12 17:53:20

Amai goede voorziening van gezonde voeding onderweg. Toch een heel andere beleving in Spanje dan je trip door Frankrijk hé, er zullen er niet veel zijn die vanuit België vertrekken zoals jij 🥾💪 Morgen ben ik niet zo heel ver van jou af, ik vertrek naar Proaza (Asturië) Het kort ferm af voor jou, ongelooflijk wat je gepresteerd hebt. Geniet nog van de mooie natuur en de fijne ontmoetingen! 🍀

Swinnen Rita 2024-05-12 19:17:22

Hoe mooi is het weer om die foto's te zien en al het lekkere eten en mooie slaapplaatsen 💪🏻☺️🥾

Deferm Marina 2024-05-12 20:26:47

Zo, na een geweldig ontbijt in de Panne, met mijn 2 wandelmaatjes, daarna veilig naar huis gebracht, is deze dag, ook moederdag voorbij 😊 Bij jouw Christophe, ook weer een prachtige dag achter de rug, wel leuk dat je Emmanuëlla wat tips hebt doorgegeven 😉 ook voor haar is de start gemaakt en kan ik er paar dagen 2 volgen 😊 Nog een dik 260 km 🫣🫣🫣🫣 Petje af Pelgrim Nog een fijne avond en tot morgen😊

Nineke 2024-05-12 20:52:32

Nog veel succes je doet dat goed