Sarria en Lugo

Spanje, Sarria

Vandaag gezellig wat slenteren door Sarria . Deze middag naar een Pulperia geweest , heerlijk!!! Namiddag naar Lugo gereden ,mooie stad maar niets open behalve cafétjes en restaurants, het is feestdag in Galicie. Tussen de buien door wat op verkenning door Lugo .
Vanavond nog een gezellige avond van maken en dan morgen terug on the road samen met Luc voor de laatste 120 km. +- 10 km

Voor morgen Go Go Go. En geniet er samen van. Grtjs

Hilde 2024-05-17 18:32:08

Veel succes nog Christophe! Stuur ons zeker een paar foto's door dan delen we die ook met onze G-sporters! Nogmaals een dikke merci voor deze fantastische actie! Ook aan alle sympathisanten: BEDANKT! ! Vergeet niet deze link te bezoeken voor jullie fiscaal attest: www.gsportvlaanderen.be/rijksregisternummer

Sander van G-sport Vlaanderen 2024-05-17 18:38:02

Fijn omu samen te zien

Moors jos 2024-05-17 18:51:54

Veel succes met de laatste loodjes...ik vermoed dat ze niet echt zwaar zullen zijn nu vrouw & vrienden dicht bij u zijn. Mijn respect is groot!!

Nicole 2024-05-17 18:55:34

Zo fijn te zien die blijde gezichten 😁 sneu van het weer, maar inderdaad, tis wat het is ☺️ De foto's zijn wat geminderd 😊 Nu op naar de laatste kmters samen met je maatje 😁 Het zal alleszins een pracht van een verhaal zijn. Geniet nog samen van jullie avond en tot morgen.

Nineke 2024-05-17 19:06:22

Veel Succes nog!

Lore 2024-05-17 20:05:48

Jij bijna aan het einde ik nog helemaal niet . Neem die regen maar mee hè zodat het droog blijft ;-) geniet van je gezelschap en tot ooit in België 💪

Emmanuëlla 2024-05-17 20:21:08

Dat zal zeker deugd gedaan hebben om weer even iets anders te doen dan in je eentje te stappen. Nog een laatste spurt van 120km en je avontuur zit er op. Geniet van je laatste dagen 🚶‍♂️🚶‍♂️ en tot binnenkort. 👍

Danny Nijs 2024-05-17 20:42:21

Op naar die laatste super gedaan.