Trabadelo > Triacastela

Spanje, Triacastela

Gisteravond gezellige bende , USA , Duitsland, Korea en België aan 1 tafel , de uitbaters van de herberg toppers !!! Zeer lekker gegeten en gedronken en gelachen 😀.
Goede nachtrust gehad , vandaag was pittig , zeer pittig !! Niet alleen omwille van de hoogtemeters naar O Cebreiro, 1200 , maar het weer was namiddag de laatste 15 km verschrikkelijk! Wind , regen ,stofhagel en berekoud. Heel de namiddag in de wolken gelopen, letterlijk 😅😅. Ben blij dat ik vandaag een privekamer heb met 2 radiatoren om de boel droog te krijgen 😀.Morgen is de Big Day , 25 km naar Saria 🥳🥳🥳
Afronden nu , tijd om naar de bar te gaan! 33.2 km

Het weer zat echt niet mee vandaag en dat me die hoogtemeters, hopelijk morgen beter weer. Gelukkig is het vrouwtje in aantocht dat geeft jou vleugels. Je bent een echte topper!

Maria 2024-05-15 17:17:33

Christophe, ik heb jou heel de tijd al elke dag gevolgd. Je bent een superkrak. Respect 👏

Francis 2024-05-15 17:54:57

Als we aan Spanje denken, stellen we ons ook beter weer voor. Maar weeral prachtige foto's! Morgen nog alleen op stap! Goed gezelschap komt eraan! Nog veel succes...

Patrick en Linda 2024-05-15 18:38:58

Als het weer niet mee zit is het minder maar dat hoort erbij. Op naar morgen.

Geeraerts Etienne 2024-05-15 20:27:56

Sneu van het weer, niet leuk, gelukkig smelten we er niet van 😆 hier vandaag ook weer een ganse dag regen 🌧 België e, alles of niks. Weer prachtige foto's, je zat op een hoog punt ook, prachtige vergezichten dan ☺️ Zeker weten dat het een blij weerzien gaat zijn voor morgen met je vrouwke 😆 En dan de laatste loodjes met gezelschap wandelen 😊 je bent er bijna Pelgrim. Tot morgen 😊

Nineke 2024-05-15 22:08:18

Wauw... zonnig en lekker warm de voorbije dagen en dan deze foto's.. wandelen in de wolken en in de regen. Wat een contrast! We mochten de afgelopen weken van súpermooie foto's en leuke verhalen genieten! Maar vooral, wat een topprestatie zet jij neer! Ontzettend veel respect voor zoveel kracht en moed!!! Gezelschap is onderweg ; samen de laatste rechte lijn naar de eindbestemming. Zalig. Geniet ervan!!! groetjes :-)

Sonja 2024-05-15 23:21:52

Naar O Cebreiro was voor mij ook de zwaarste klim. Maar dat heb je al weer achter de rug. Nog enkele stapdagen en je bent er. Dikke proficiat

Lieve Coolen 2024-05-16 00:20:16

Wauw weer prachtige foto's en spijtig van het slechte weer 😥🥾☺️