Varberg

Zweden, Varberg

Kom net uit de bios en ben helemaal opgetogen. Was super feelgood movie over ontstaan en begintijd van Gyllene Tider. Zeg maar de Doe Maar van Zweden. Alles lekker gesitueerd in eind jaren 70, goeie muziek en humor. Blij.

Vandaag was de zomer even voorbij. De lucht droeg blauwgrijs, ik een feloranje fleece. De wind blies zonder schaamte dus alle kite-surfers hadden feest. En ik vierde het met ze mee, volle wind in de rug!

Wafels! stond op ‘t bord en ik kneep in de remmen om een aller charmants binnenplaatsje op te fietsen. Theetuin, muziekcafe en winkeltje. Blijkt hier een bekende illustrator en ontwerper te wonen. Hopelijk stuurt de webshop ook naar Nederland, anders blijft mijn collectie 4 onderzetters van Lena Petersson…

De buienrader gaf al de hele middag en voor de hele nacht rode vlekken af. In Varberg scoorde ik de laatste kamer in de jeugdherberg. De regen blijft nog steeds uit, maar die filmavond heb ik toch maar mooi gewonnen! Sommartiden Hej Hej!

hy grote fietser en genieter gister bezoek gehad van je zus en mam boerderij bekeken maar je zus kon niet tegen de reuk van knorren en toch was ze er een beetje mee opgegroeid je weet wel wat ik bedoel verder lekker geklets en natuurlijk ging jij ook behoorlijk over de tong maar het was meestal positiefs nou nog veel succes en zet hem op tot een volgende keer maar weer doeiiiiiiiiiii

andre mientje 2024-07-26 20:38:11

Je mist misschien een beetje de OS ceremony maar daar is het ook nat en het duurt maar en duurt maar…..nog een bootje, nog een bootje……geeuw, jouw verslag is een fijne onderbreking, dank!

fatima 2024-07-26 20:50:06

Wat is Zweden een mooi en vriendelijk land,’geen wonder dat je daar graag naar toe gaat. Heb weer genoten van je verhaaltje.

Mieke 2024-07-26 22:02:01

Olga, een genot om je verslagen te lezen. Geniet nog van je vakantie

Mia 2024-07-27 06:55:23

Wow wat heerlijk de wind in de rug! Hopelijk hebben de hemelsluizen vannacht goed open gestaan, terwijl jij in een comfortabel bed lag ;).

Yvonne Huijs 2024-07-27 07:40:25

Listig hoor die kite surfers !!

Marij 2024-07-30 15:57:02

Lekker hoor die kaneelbroodjes (spreek uit ervaring) Hedo!