Kilometers zandstrand

Zweden, Laxvik

Het bleef gister lang druk en ‘t voelde niet senang mijn hele inboedel onbeheerd achter te laten, dus rilde ik vanochtend in de koude golven. Effe schrikken maar wel lekker.

Omdat er nog amper mensen waren leek ‘t me een goed plan om effe staande bij de tent in plaats van wurmend erin mijn badpak naar fietsbroek te wisselen. ‘Afgedroogd’ met zo’n reishanddoek frommelde en stroopte ik alles op zijn plek, en dat was verre van effe…

De route liep vandaag door de tweede punt op de kaart. Afwisselend langs kusten, door de bossen en velden maar ook langs haventjes. En daar pakken de Zweden uit! Het hele waterleven zit aan wal in hippe tentjes met flessen rosé en schalen zeevrucht. Draaimolens, jengelende kinderen. Alles!

Verderop de dag kwamen de kilometerslange zandstranden op het menu. Omdat de avond meer zon dan wolken zou hebben ben ik de hele toeristisch bende voorbij gesjeesd om in Laxvik op een klein campinkje aan zee mijn tent te parkeren. Alles netjes in de tent. En ik hier op een bankje aan zee. Lekkerrrrrr

Dit ziet er vreselijk goed uit 👍🍷😉, genieten maar!

Maja 2024-07-24 19:08:20

En fijn dat je ook een boek bij je hebt, niks zaliger dan lezen met een heerlijke borrel erbij, mooi weer is super fijn en terug in de tijd qua zweedse ervaringen, nog lekker lang to go ook👌👌🍺

Fatima 2024-07-24 19:21:22

Ziet er allemaal heerlijk uit!!! En ook handig zo'n droogrek bij de tent... 😉

marielles.meters 2024-07-24 20:00:25

Weer lekker genoten van je verhaal

Mieke 2024-07-24 22:31:25

Waar je ook bent, er gaat niets boven een heerlijke Italiaanse pasta.

Everdiene 2024-07-25 07:06:02

Ik ben zo blij dat het weerke droog is ☀️ en dat je weer schitterende verhalen vertelt ❣️

Marij 2024-07-25 09:06:19

Oh prachtig daar!! En top dat je toch het water in bent gegaan! Als ik hier water in de buurt had, zou ik het ook doen :)

Yvonne Huijs 2024-07-25 10:12:29

Wat leuk om je weer te volgen op je avontuur, Olga! Je kunt altijd zo smakelijk droog beschrijven hoe je je dag beleeft. Ik ga weer met je mee genieten de komende tijd. Heel veel plezier!

Judith 2024-07-25 15:03:58

Super Olga dat je weer onderweg bent! Respect dat je zo’n trip in je eentje maakt 👍 Ik wens je nog veel fietsplezier en goed weer 😎👍🖐