Terug gewoon rechts rijden.

Nederland,

Na een rustige, fijne vaart over de Noordzee, aangekomen in Rotterdam.
Nog een klein uurtje naar huis.

Walter-Ice en Marijke, bedankt voor het gezelschap.

Aan onze volgens, leuk dat jullie een beetje met ons mee op reis gingen en bedankt voor jullie reacties.

Tot de volgende reis.
Groetjes,
Ingrid en Walter

Dank voor de mooie verslagen en vaak schitterende foto's. Het geeft ons het gevoel dat we deze weeral schitterende reis konden meebeleven.

Erik 2024-07-04 12:35:36

Ik heb weer mee genoten van dit hele reis verslag, de mooie landschappen en de vele mooie kastelen!

Paula 2024-07-04 15:50:42

Einde van een mooie reis door Scotland. Met dank aan een ervaren gids, die ons foutloos doorheen het prachtige landschap voerde. Talrijke stops waren voorzien, waarbij de bloederige geschiedenis van Schotland (maar ook de mooie natuur!) een leidraad vormde. Niet één keer verloren gereden! Leuke hotels en campings (met uitzondering van de midges, die waren niet leuk). Wij hebben onze taak zo goed mogelijk uitgevoerd : het bestellen van goed weer. Nu ja, niemand is perfect, en wat zou Schotland zijn zonder een dagje regen. Alleszins een mooie ervaring rijker! Tot een volgende trip? Walter en Marijke