Voorbereiden

Nederland, Apeldoorn

Vandaag alles voorbereiden.
We halen de laatste boodschappen.
Giliam gaat eerst nog uitgebreid sporten ,voordat hij zijn tas gaat inpakken.

We moeten ook nog even met Flip naar de kapster. Zeker nu het weer warm weer wordt wel nodig.

Buurman Tejo neemt de zorg voor Flip weer op hem samen met Monique.

Tegen 17 uur hebben we alles gedaan wat moest en staan de tassen klaar om ingeladen te worden.

Het plan is om rond 3 uur vannacht te vertrekken.
Hopelijk klopt ons idee dat op zondag rijden vlotter gaat.

We hebben alledrie heel erg zin in deze vakantie. Zeker omdat we nog geen gezamenlijke vakantie hebben gehad dit jaar.

Ik ga proberen weer dagelijks te schrijven.
Maar of het gaat lukken weet ik niet .

Fijne vakantie!

Sabine 2024-08-03 19:39:00

Ga vooral genieten van je vakantie! Die verhalen kunnen later ook nog!

Nance 2024-08-04 01:24:27

Heel veel plezier en ontspanning gewenst En een veilige reis!

Martien sr. 2024-08-04 11:05:20

heerlijk dat het zo vlotjes gaat ik geniet alweer van de foto's op FB.

coby . 2024-08-04 14:56:11

Lieve familie Blaauwtjes, Fijn dat jullie gezamenlijk er weer op uit gaan! En dat wij mogen genieten!💕 Genieten ervan en heel veel plezier. Het wordt vast weer een vakantie met een Gouden rand! Lieve groeten van ons beiden!

Arie en Annie 2024-08-04 18:52:13

Wat heerlijk lide om eindelijk er weer samen op uit te gaan. Ik volgvjullie altijd met veel plezier e n geniet van de foto's en verhalen. Heel erg veel plezier en een machtig mooie vakantie gewenst met elkaar.