Thuis

Nederland, Aalsmeer

Het is al bijna een gewoonte dat onze één na laatste stop bij Karlijn en Dimitri in Well is, dat voelt al als ‘thuiskomen’.
Van hieruit gingen we naar Elten om Piet’s nieuwe fiets af te stellen en zijn oude fiets op te halen.

Bij thuiskomst in Aalsmeer hadden we gelijk een vol programma
Roland uit Australië kwam logeren en we zijn lekker met Skey en Dyani de plas op geweest.

Toen moesten we de lastigste klus oppakken.
De problemen met de camper bij de dealer en de problemen met de tv bij de de tv man.
We trokken er 2 dagen voor uit om op dag 1 naar Dronten te gaan voor de tv en dag 2 voor de confrontatie met de camperdealer
De tv was snel omgewisseld, een kapot scherm was het probleem
‘Wat nou’ zei Piet ‘als we de camper inruilen, plaats je dan tv en antenne op onze volgende camper als tegemoetkoming’
Dat was geen probleem en omdat we nog een halve dag over hadden besloten we gelijk naar Oldebroek door te rijden.
We hadden een prettig gesprek met meneer Fobbe die vertelde dat we hem ‘slapeloze nachten’ hebben bezorgd
‘Als er een appje binnenkwam dacht ik al, wat nu weer?…’
Hij vond het heel vervelend en we kwamen overeen dat dit voor niemand een prettige ervaring was.
We hebben een andere camper uitgezocht, hopelijk eentje zonder problemen, die wordt nu klaar gemaakt en dan ruilen we om, we zijn blij met deze uitkomsten!
En dit is dan echt het einde van dit avontuur

We reden met deze camper 1 rit van
🇱🇺 Luxemburg
🇹🇩 Belgie weer terug in
🇾🇪 Nederland

Het was een prachtige, maar best een pittige reis, erg heet en veel pech.
Maar we kijken al uit naar onze volgende reis met de volgende camper.
Alle kastjes en laden die Piet zo zorgvuldig had ingebouwd heeft hij samen met Roland weer uit de camper gehaald en zo heeft hij de komende weken weer wat te doen, hij mag alweer de camper naar onze zin in-en ombouwen, en ik naai weer nieuwe gordijnen en pak gewoon alle kastjes weer opnieuw in en dan kunnen we weer!

Wat een enthoisiasme, niet getemperd door de komst van een nieuwe camper :-) Succes en behouden reis voor alle meters die er weer mee gemaakt gaan worden

Fred 2024-08-12 12:49:20

Nou……dan ben ik benieuwd hoe lang (kort) het duurt voordat jullie weer op pad gaan!!! Avonturiers!

Marianne 2024-08-12 14:25:24

Fijn dat jullie, hopelijk betrouwbaarder, een andere camper hebben. En dat Piet handig is om alles weer top in te bouwen in de nieuwe. Dan maar veel veilige kilometers zonder gedoe !

Marjan 2024-08-13 11:38:53

Wat een gedoe maar iig een goed vooruitzicht en ik kijk dan ook weer uit naar de komende reizen. Voor nu veel succes en plezier😀