Daar gaan we weer

Nederland, Well

We gaan weer op pad!
Er is wat veranderd sinds ons laatste rondje, Met gemengde gevoelens gingen we op zoek en we hebben nu een andere camper.
En hoewel we nog maar 1 dag onderweg zijn missen we het vertrouwde huisje wat ons op de meest afgelegen plaatsen bracht.
Gezondheidsredenen maakten dat we terug zijn naar een ‘gewone’ camper.
Dat ‘gewone’ wordt door Piet natuurlijk eerst geperfectioneerd, de wasmachine heeft weer een eigen plekje en wel op zo’n manier dat ik niet eens hoef te bukken, alle kabels en snoeren worden veilig en netjes opgeborgen in een la van een meter diep en binnen heeft hij een soepel lopende la gemaakt om de schoenen netjes op te bergen. En dat is maar een klein beetje van wat er allemaal is gedaan.
Minder mooi zal de reis in ons nieuwe onderkomen in ieder geval niet worden!
We zijn over de snelweg op weg naar Italië waar we langs de Adriatische kust naar het Noorden van Albanië gaan.
Het leek Piet wel leuk om de route te rijden die we in ‘de gevaarlijkste wegen’ hebben bekeken en we gaan daar zeker een stukje van rijden maar hoeveel durf ik pas vast te stellen als we er eenmaal rijden, als ik in mijn ooghoek het ravijn maar steeds voorbij zien gaan zit ik niet meer echt relaxed dus eerst zien en dan….
De ongeveer route is gemaakt, de overtocht naar Italië is geboekt en Sicilië staat op het programma.
Nog een keer eten met/bij alle kinderen en we kunnen.
Eerste stop was een fiets-check, even laten nakijken voor we door de bergen en de dalen gaan fietsen. Mijn fiets is nieuw dus dat alleen een servicebeurt.
De accu van Piet’s fiets was slecht en blijkt niet op betaalbare wijze vervangbaar te zijn dus met 2 echt goede fietsen zijn we verder gereden naar ons eerste overnachtingsplekje in Well (hoe kan het ook anders)
En nu dus in hoog tempo richting zuiden om het daar rustig aan te gaan doen!

Wist niet dat jullie nu al op reis gingen,dacht dat we elkaar nog zouden zien bij onze thuiskomst!!! Vanuit USA een hele goede reis gewenst,en leuk dat we jullie zo kunnen volgen,hele fijne tijd samen en een reis zonder veel gedoe gewenst!!!!! H gr Jan en Berber

Berber 2024-05-23 18:57:32

Geniet lekker! En niet dat ravijn in rijden hoor!

Karlijn 2024-05-23 19:02:34

Veel plezier samen! Verheug me weer op de mooie plaatjes!

Marianne 2024-05-23 19:04:50

We zijn weer benieuwd naar de verhalen en foto’s. Geniet ervan! Tot over een paar maanden ❤️

Kim 2024-05-23 19:11:02

We wensen jullie een hele fijne vakantie en veel veilige km. toe! Doe maar voorzichtig op die gevaarlijke wegen.😉 En vooral er lekker samen van genieten.😘

Ruut en Jolanda 2024-05-23 22:13:18

hoi, geniet er maar weer lekker van. Leuk om jullie opnieuw te mogen volgen. Veel plezier en alleen maar veilige kilometers.

marjatta 2024-05-24 23:17:37

Wow....klinkt geweldig ! Mijn favoriete programma. En daar gaan jullie wat van rijden. Wij staan nog in het natte Friesland. Hopelijk hebben jullie beter weer in Italië. Ik ben benieuwd ook naar jullie nieuwe camper.

Marjan 2024-05-27 09:05:23

Fijn dat we jullie reis weer mee kunnen beleven en genieten. Veel plezier en hopelijk zal deze camper ook gauw weer als jullie eigen huisje gaan voelen.

Ria 2024-05-27 16:37:08

Veel plezier op deze reis.