Het kan verkeren.....

Duitsland, Leybuchtpolder

Zo kan het dus gebeuren dat ik op grote hoogte voor nu het laatste verslag schrijf.
Nee het rondje Lapland is nog niet afgelopen, maar wordt na alle corona perikelen vervolgd.
Grens na grens sluit en de vraag wanneer en hoe we Nederland nog in kunnen drong zich steeds meer bij ons op.
We vliegen naar huis, sluiten ons op voor 2 weken quarantaine en zien daarna verder.
Gelukkig hebben we nog vanmorgen een veilige stalling kunnen vinden voor de camper, dankzij de eigenaar van de jachthaven waar we zo prachtig stonden, wat heeft die man ons uit de brand geholpen én naar het vliegveld gebracht.
De komende weken hebben we alle tijd om over een passend bedankje na te denken, want dat we daar terug komen is zeker..... ons hele hebben en houden hebben we achter gelaten!

WORDT VERVOLGD!

Wat fijn dat mensen zo geweldig bereid zijn, meehelpen en meedenken. Fijn dat jullie gezond en wel naar huis kunnen komen en dan maar net als wij allemaal afwachten hoe het gaat.

Jopie 2020-03-17 10:56:25

Fijn dat alles gelukt is en jullie weg zijn gebracht. Veel sterkte met opsluiting. Liefs, Marjatta

Marjatta 2020-03-17 11:20:24

Blij dat jullie met goede hulp alles hebben weten te regelen. Kom goed thuis en blijf gezond!

Frans 2020-03-17 14:49:06

Welkom thuis maar weer. Aan de laatste foto te zien is de toestand in de supermarkt nog erger dan hier 😄 In de ochtend is alles meest weer aangevuld. Succes met de quarantaine periode en we keep in touch 👍🏻

Kim 2020-03-17 17:03:10

Erg jammer. Maar gezondheid en veiligheid voorop ! Ik denk een verstandig besluit. Wat in het vat zit.... Fijn te lezen dat jullie nu veilig thuis zijn ! En...... wat zijn er soms lieve mensen op de wereld. Liefs Marjan

Marjan 2020-03-17 18:40:05

Triest dat jullie dit prachtig avontuur hebben moeten onderbreken vanwege het corona. Maar gezondheid gaat bovenal. Heel veel sterkte in quarantaine. En hoop weer snel te kunnen genieten van de prachtige verhalen en foto's. X