Van Bad Ragaz tot Chur (trein)

Zwitserland, Chur

Vandaag heb ik wijselijk besloten een rustdag in te bouwen na 12 dagen stappen. Treinritje van 20 km naar Chur.

Ik overnacht nu veilig in een "gevangenis ". Wat inkopen doen en naar de barbier voor een scheerbeurt.

Morgen beslis ik definitief of ik mijn voetreis afrond ( dan wordt het Straatsburg - Liechtenstein) of verder ga richting Davos. Je moet in perfecte conditie zijn voor het hooggebergte, vandaar. Mijn buikklachten zijn nog niet voorbij.

Lieve Paul,verzorg je goed !ik heb genoten van je tocht!🌻❣️

Je mama 2024-09-02 19:24:19

Een suggestie: Sankt Moritz is ook mooi op te eindigen.

Peter Smeets 2024-09-02 19:37:18

Hopelijk kun je je reis doorzetten, maar zeker niks forceren, je ziet er wel beter uit na de barbier 👍👍👍

Wilfried Orens 2024-09-02 19:43:34

Verzorg je goed broer. Prima conditie heb je maar dit kon je niet voorzien. En de besmetting kan je vocht en elektrolyten balans wel verstoren. Dus toch opletten! Slaap lekker

Tony Coolen 2024-09-02 20:44:41

Je farmaceutische kennis en rescue-medicatie en -voedingsadviezen zullen je er hopelijk door helpen! Inderdaad wat je broer zegt is van groot belang: je electrolytenbalans! Krachtige groetjes van harte, Carine

Carine 2024-09-02 22:10:59

Ook al is de conditie niet 100%, ik denk dat je wel geniet van dit prachtige landschap. Zwitserland blijft het summum. Ik hoop dat je Chur en misschien wel St-Moritz bereikt..

jos lievens 2024-09-02 22:19:18

Ik bedoel: hopelijk bereik je Davos en misschien wel St-Moritz, dat met zijn meer tussen de bergen en zijn ruim cultureel aanbod wel een hoogtepunt kan worden.