Van Blumberg tot Schaffhausen (Zwitserland)

Duitsland, Schaffhausen

Een wandeling door het groene grensgebied tussn Duitsland en Zwitserland met natuurlijk veel stijgen en dalen: 28 km.

Ik heb een Zwitserse sim-kaart voor 2 weken met onbeperkte data kunnen kopen want met roaming is dit onbetaalbaar. Wel enkel binnenlands zelf bellen of gebeld worden vanuit België. Ik ga Whatsapp gebruiken voor het thuisfront.

Voor mijn familie, tijdelijk nieuw nummer is 0041/76.528.40.17 (noodgeval).

Tot hier de technische uitleg. Fijne wandeldag door de bossen. Wel valt mij op dat ik op die 6 lange dagen nog geen enkel hert, ree of everzwijn heb gezien. Daarvoor moet je blijkbaar eerder in onze eigenste Limburg zijn 😀.

Keep on walking! Wij wandelen hier graag mee...

Gerlinde 2024-08-26 18:08:58

Heel mooi groen…. Zalig om te wandelen💚☀️💚☀️💚☀️💚

Kristien Coolen 2024-08-26 18:23:11

Weer prachtige foto’s! Dát is genieten! 🌻❣️

Mama Coolen 2024-08-26 18:27:46

Prachtige natuur en meditatie tergelijkertijd ..

Manuel Coolen 2024-08-26 18:29:29

Weer prachtig, in Schaffhausen zeker langs de rheinfallen gaan, heel mooi, moest je per toeval langs Beringen gaan die ze daar de groeten, we hebben daar nog kennissen wonen. Grtjs

Wilfried Orens 2024-08-26 19:33:18

"Wel valt mij op dat ik op die 6 lange dagen nog geen enkel hert, ree of everzwijn heb gezien. Daarvoor moet je blijkbaar eerder in onze eigenste Limburg zijn" . "Of nog vroeger opstaan?"

tony 2024-08-27 08:06:02

Altijd weer mooi om ons mee te laten genieten van jou wandeling met deze prachtige foto's...

Rita V 2024-08-27 11:02:09

Hey Paul wij overnachten vandaag in Eguisheim en wij zijn samen met jou morgen wo 28 augustus enkele uurtjes in Zwitserland😂 Wij verder op doortocht met 4 wielen naar Lago Maggiore. (Pas gisteren beslist🙈) Welkom! We hebben nog n bed op overschot 😅 Veel stapplezier en leuke ontmoetingen! Grtjs Carine

Carine 2024-08-27 17:06:15

Mooie belevenissen! Groetjes uit HZ!