Van Triberg im Schwartzwald tot Bräunlingen

Duitsland, Braunlingen

Vandaag heeft Komoot me het vuur aan de schenen gelegd. Kleine paden, veel te steile hellingen, onduidelijke wegjes... soms heb ik hem genegeerd, soms een veiligere weg gekozen want ik heb van thuis uit het uitdrukkelijk advies gekregen om voorzichtig te zijn, bij deze.

Voor de rest: schouders, rug, heupen, knieën en voeten zijn nog goed mee. Hier en daar voel ik wel eens iets maar dat passeert dan weer.

's Namiddags problemen met het vinden van een kamer: 7 km tussentijds gelift en 's avonds bracht een vriendelijke dame me naar een plaatselijk hotel in Donaueschingen.

En natuurlijk elke dag opnieuw dat prachtige Schwartzwald. 32 km gewandeld.

Ik heb weer genoten en nu ga ok slapen’! Tot morgen , Je mama🌻❣️

Mama Coolen 2024-08-24 20:41:24

Leuk reisverslag Paul .. Wat stond er op het menu ? Kartoffelen mit .. Wees gegroetjes van de Virga Jesse 😇 en tot morgen !

Manuel Coolen 2024-08-24 23:57:48

"Swieblen", geen wonder dat deze delicatesse verbonden lijkt te zijn aan uitgestrekte wouden en winderige valleien. Zalig de noeste stapper die dit alles schijnbaar moeiteloos verteert.🌬👍

Danny en Mieke 2024-08-25 10:35:56

En elke dag op 't geraak een slaapplaats zoeken, en elke keer weer gelukt, met een mooi verhaal erbij. Vertrouwen helpt wel om een spannend maar aangenaam leven te leiden. Tot hij toch eens onder de open hemel belandt. maar dat zien we dan wel!

Tony Coolen 2024-08-25 10:37:15

mooi en zonnig weertje geeft mooie foto's ;)

mariette govaerts 2024-08-25 10:42:43

Heerlijk toch het zwarte woud, vergeet zeker geen swartzwald kuchen te eten, en geniet ervan

Wilfried Orens 2024-08-25 10:54:15

Hey Paul, wat fijn om je ook tijdens deze tocht te kunnen volgen via schitterende foto's en reisverslagen. Goed bezig! Groetjes 👋

Greet 2024-08-25 13:12:59

Heb echt weer genoten van de mooie omgeving en foto's. Op tijd en stond rusten en stevig eten dan kom je er wel. Groetjes