Tussenstop 2: CP Stephan Christiansen, Tinglev

Denemarken, Tinglev

Aan de naam van deze prachtige camperplaats kun je wel zien waar we zijn aangekomen vandaag: Denemarken inderdaad. Vanmorgen vertrokken, een keer koffie gedronken, een keer een lunch in de camper. Drukte voor Bremen, bij Hamburg viel het eigenlijk wel mee.
We hadden onderweg verder niets nodig. De Fiat rijdt werkelijk als een trein. Iets meer druk in de luchtvering achter is nog comfortabeler.
De camperplaats had ik ooit genoteerd, ik denk naar aanleiding van iemands verslag op Polarsteps. Het is een prachtplek, naar keuze met of zonder stroom (15 euro zonder). Er is minimaal sanitair in de zomer. Veel plekken aan een meertje, dat je ook rond kunt wandelen.

Ziet er top uit Willem mooie plek

Rinze 2024-09-05 20:36:27

Mooie plaats voor een tussenstop. Gud tur

Theo 2024-09-06 12:36:25

Je hebt waarschijnlijk deze mooie camperplaats in Tinglev in ons Pindatverslag gezien. Wij waren hier in mei.

Elly Smulders 2024-09-06 16:57:54

Dat is vast het geval, Elly. Dank je wel!