Hautmont en weer thuis.

Frankrijk, Hautmont

Onze laatste 2 nachten van deze trip hebben we doorgebracht in Hautmont, Port de Plaisance de Hautmont sc53434. Wat een geweldige stek, maar 5 plekken dus even bellen of mailen. Hebben wij ook gedaan en er was een plek dus gereserveerd, vanaf daar nog 350 km naar huis. Als wij daar aan komen blijkt dat er geen plek is, vergissing van de dame die hier de boel regelt. Ze was er doodziek van en wij hebben 1 nacht gewoon op terrein overnacht, en de volgende ochtend zondag dus kregen we camperplek. We hebben de 2 nachten niet hoeven te betalen omdat ze het zo vervelend vonden voor ons. Lieve beheerders, wij hebben een wandeling door het dorp gemaakt, niet spectaculair oud en wat verval. Wel paar mooie beelden, met mooie details erop. Maandagmorgen nemen we afscheid van Hautmont en gaan nog even langs de Auchan😜🤫🫣voor wat lekkere dingen🍷. Tanken nog even en dan de laatste 350 km op weg naar huis. De terugreis is prima verlopen, niet te druk even kleine file bij Antwerpen. Dan weer thuis, verwelkomd door de buren en de bloemen van ons vriendinnetje Annemiek😍. Hebben jullie dat ook als je dan weer thuiskomt, je loopt je huis in als een vreemde, is zo over hoor. Tja halen koelkast en vriezer van de camper leeg de rest morgen. Nou wel 2 dagen bezig geweest hoor, dan thuis opruimen, wassen enz.enz.hoort erbij.

Helaas begon 100 km voor huis een motor lampje te branden, gestopt maar ging niet uit. In vakantie ook een keer gehad, naar garage lampje uit wel proefrit maar alles goed. We zijn thuis gekomen en a.s. dinsdag hebben we afspraak bij de garage.

Wij hebben 9200 km gereden deze ronde, op het gat in de weg na waardoor we nieuwe banden moesten kopen is er niets ernstigs gebeurd. Nu even afwachten wat de garage vind, laten repareren en dan gaan we weer op pad. Lekker naar Duitsland, fietsen, wandelen en jaaaa wijnfeesten.

Wij moesten natuurlijk thuis zijn omdat onze kleindochters hun diploma kregen van school. Feline dus 6 jaar gymnasium afgerond, gisteren hele mooie dag gehad. Gioia heeft haar diploma van de Jeans School International Course gehaald, mooie locatie van deze school in de oude tramremise bij de kinkerstraat in Amsterdam, heet nu de Hallen allemaal leuke winkeltjes en horeca. Gioia was woensdagavond dus daarna heel snel naar Bussum om voetbal te kijken. Maar wij zijn een trotse Opa en Oma die met alle liefde hiervoor naar huis zijn gegaan.

Dit was het voor deze ronde, wij willen jullie bedanken voor het meereizen in welke vorm dan ook. Jullie reacties, likes enz.😍

Tot de volgende reis,

Lieve groet Geert en Ineke On Tour.

Even thuis is ook wel weer fijn.

Beppie 2024-07-14 11:03:20

Ooh 🎓geslaagd, gefeliciteerd.💐 Nagenieten van een prachtige reis en straks gaan voorbereiden op de volgende trip🚐 Lieve groet, Jan en Ilse 😘

Ilse 2024-07-14 17:26:43

Allereerst uiteraard gefeliciteerd met het behalen van mooie diploma's van de kleindochters 👌 Thuis komen altijd ff een hoop werk om de tent weer leeg te halen etc. Maar ach dat hoort er ook bij, na een mooie fijne trip. En de volgende plannen staan al op stapel lees ik dus tot de volgende keer maar weer.👋