Wells Gray park

Canada, Area A (Wells Gray Country)

We verlaten de camping naar wells Gray park. De grootste waterval kunnen we niet bezichtigen daar zijn werkzaamheden en die zijn 26 juni pas klaar.

Eerst gelopen bij mouls fall. Helaas konden we deze waterval alleen vanaf de bovenkant zien.

Daarna naar spahats creek fall. Deze waterval stort 74 meter naar beneden. Een mooi gezicht vanaf het uitzichtspunt.

Richting de camping gereden. Vlak voor we bij de camping waren, zagen we onze 2de zwarte beer. Deze liep over de weg en verdween het bos in.

Deze camping heeft geen water en elektriciteit op de plaats, vreemd genoeg hebben we wel mobiel bereik en kunnen we op WiFi, echt kamperen haha.

We hebben een mooie plek en kijken uit over de nord thompson river.

Is Wifi belangrijker dan water en elektriciteit? haha Jammer dat je de grootste waterval niet kon bezichtigen. Dat is een punt waar we hier in Duitsland meer tegen aan lopen. Wegen afgesloten, waterval alleen een klein stuk van boven te zien. De brug van waar af je het wel kon zien was afgesloten. Geniet van de mooie natuur en de dieren die je daar ziet!!