Woef!

Griekenland, Argostoli

Nee, wij zijn niet opeens terug in Griekenland (helaas), maar daar gebeurt wel een heleboel! :-)

Er is niet stil gezeten. De afgelopen anderhalve week is hard gewerkt aan het tweede schuilhuis en zie hier het resultaat! Met dank aan vrijwilligers Trevor, Mike, Simon en Keith die zich er keihard voor in het zweet hebben gewerkt.

Via de Friends of ARK Facebook-pagina (https://www.facebook.com/groups/299837716793457/?fref=ts ) had (los van onze actie) eerder al een inzameling plaatsgevonden voor patio’s. Een prachtige combinatie natuurlijk met ons schuilhuizenproject. Op deze manier krijgen de hondjes een schuilhuis én meteen een mooie patio er omheen! Dat ligt bij warm weer prettig koel en bij regen lekker droog. Daarnaast is het een stuk makkelijker schoon te houden en dus hygiënischer. Deze patio is gedoneerd door Ian.

Huis en patio zijn al unaniem goedgekeurd door de hondjes zoals jullie zien WOEF! (y)

~Foto’s met dank aan Sylvie en Catherine.

Daar zullen de honden vast heel blij mee zijn. Goed gedaan!